onsdag 11 februari 2009

Väder...

De e fan sjukt va vädret påverkar än mycket...
El iallafall mig...
Dom här dagarna då solen börjat titta fram...
Ja känner mig fan som en ny människa & njuter av minsta lilla grej...
Imorrn har ja säljsnack tenta i skolan...
Sen jävlar....
"Långhelg"...
Ingen skolgrejer som behövs göras då den nya kursen inte börjar förns på måndag...
MI LIKE!


















Träffade memph idag för en fika/lunch....
Våran dejt slutade i shopping...
Det tog oss kanske ca 2 tim att ta oss från "ja måste bara in på soukgallerian & fixa en grej" till "ska bara lämna in mina skor på acne"...
Jag vart 1 par byxor och halsband rikare för 150 kr...Rea..YES...ibland så lyckas man...
Memphan ska vi inte tala om men hon kommer iallafall va hetast på jobbet....
Jag gick & gav mig beröm att ja e så bra att shoppa me för när ja inte har pengar
så shoppar jag genom andra så dom får spendera men ja e med o tycker...
Funkar utmärkt!


Som sagt våren närmar sig...
O nu jävlar ska de sparas pengar!
Ja o Thea har nämligen börjat drömma oss bort till vårt kära NY igen...
O vi har t.o.m. prelat ett datum...
Bara the money som skall fixas...
Men har man nått att spara till så brukar de gå lättare...
Så idag skrev ja upp mig på alla events på globen för mars!
Förutom hockey....de e på vardagar o så få timmar och tråkigt...
Får se hur många pass man får dock...
Många som det ska delas upp på...

Så....
Imorrn kommer mami o papi hit på middag...
Sjukt god mat ja ska göra...
Mumma....
Sen e de helg!
Ja håller tummarna för berns på lördag......
Jag måste bara få tag på nått så ja kan suga ut allt snor ifrån theas näsa o kropp....
O typ en toalettborste för att drar upp o ner i hennes hals så allt det onda försvinner...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha men mongo! haha Jag anar lite smått att det kanske skulle göra ännu ondare då, haha..

Jag ska för övrigt försöka vila mig i form :)