onsdag 25 februari 2009

Pust...

Ja e fanimej helt slut i kroppen & knoppen...
Men allt jobbiga idag & senaste dagarna resulterade i att jag vågade göra något som ja oftast drar mig för att göra...
& saker löste sig så mycket som det gick.... (tycker fortfarande att en person e ful & från en liten ort, haha men de får ja)
Klapp på axeln för mig!

Nu e de 4 dagar kvar tills ny kurs börjar i skolan...
Marknadsföring...
Ser fram emot de som fan...
Så nu e de 4 dagar som jag har på mig att skaka loss allt som varit...
Sakta men säkert!

Men vad som skulle sitta bra nu skulle vara en mini semester...
Dra iväg till Moa på cypern o bara spela Mario cart skulle jag inte banga på nu....




































1 kommentar:

Moa sa...

hahaha.... du skrev ju iof detta lange lange sen.... men jag vart sa glad av att lasa det!

Saknar dig min skrutt!