lördag 14 februari 2009

Pirr Pirr...

Idag e ingen vanlig dag idag e alla hjärtans kommersionella dag hurra hurra hurra...
Nog om den dagen!

Pirr pirr har nog vart mitt o Theas mest sagda ord sen igår...
Å de e verkligen pirr pirr...
För vi har nu bestämt att vi verkligen åker till NY i juni...
Pirr pirr...
& förhoppningsvis så blir vi där i 3 veckor...
Pirr pirr...
För vi har såna braiga papisar...
Pirr pirr....

Ja vart bjuden på oxfile, vitlökssmör, råstekt potätis och sallad (hela den här middagen heter nått franskt ord men aj tänker inte äns försöka mig på att stava de...) hos familjen Alfheim igår...
Mumma va gott de var!
Jag gick oxå ifrån Thea me en t-shirt rikare, några presenter till lillkusinen Johanna och även mina visitkort som hon hade en hel låda av....haha varför vet ja inte men de va ju trevligt...
Det vart för sent att åka till Memph & Kackelidoldelido sen men ja hoppas ja får se nån av dom idag på dagen...

Imorse när ja vakna av mig själv vid 9 så sken solen in...
Iofs försvann den efter typ 5 min men ja låtsas att de fortfarande skinner...
Mycke trevligare så...
Nu väntar ja på att Rob & Cleo ska komma så ska vi gå o äta brunch på Sirap...
Mumma!
Sen får vi se va dagen bjuder på....
Förhoppningsvis nån fika me memph el nått...
Sen nog bara hem o chilla lite...
O sen blir de fiesta fiesta...
Yes, Berns baby....
Bag in boxen står i kylen...
Ikväll ska de dansas...
De blir tydligen en hel del LL Cool J på terassen ikväll...
Ja klagar inte!

Åhh ja e så glad!
Har nått att se fram emot & försöka spara så mycke pengar som möjligt...
Har världens bästa kompisar även fast 2 av dom bor lite väll långt ifrån... 
Och ja har världens bästa pojkvän...
Damn im lucky!

Pirr Pirr!













Inga kommentarer: