torsdag 12 februari 2009

All my single ladies...

Yeheeees....
Min Tess gjorde mig nyss så lycklig....
Hennes influensa har gjort henne lite koko i huvudet i veckan...
Hon har babblat i nattmössan om att hon inte vill/kan gå ut (berns) på lördag...

Men plötsligt händer det...

"Klart vi ska gå ut Elin, va fan tänkte ja på"....

Wohoo....
& bara för jag är en sån tragisk människa (el jag tycker alla andra e de) så e ja värsta anti alla hjärtans dag och vägrar fira med rob...
El ok vi ska äta brunch på lördag men mest för att de  e första helgen som vi e lediga båda 2 & inte har plugg & grejer... men d e e en annan historia....
Back to the important stuff....
Så nu när ja som sagt inte firar denna dag så e Thea så snäll o låter mig vara me henne o hennes singelvänner.... 
Vilka vi blir återstår att se... men för mig räcker det gott o väll med Tyst...ehh ja menar Tess...

& inte nog me de...
Imorrn ska ja få vara me Thea ute i huddinge & bara ha de mysigt (ja röstar på att vi ska poppa poppisar), rensa garderob....
& kolla NY pics....


























































1 kommentar:

Anonym sa...

iiiiihhh!
Nu måste jag ju TOK-vilka imorrn..
Hoppas jag inte hamnar i nån oh-herre-jag-har-varit-sjuk-i-en-vecka-och-orkar-ingenting-svacka på lördag, haha!

O du kan ha ditt nya halband! Jiiihiiiie!