onsdag 21 maj 2008

Yepp Yepp

Inget vettigt o skriva...
För de brukar ja ju ha annars haha....
Sista skoltiden nu...
Fan va skönt när de e över denna skit....
Riktigt segt nu på slutet alltså..
Så har passat på att göra roliga grejer för att göra vardagen lite trevligare...
O me roliga grejer betyder de att ja hängt me tjejerna....
Mestadels Thea som har väldigt mycke fritid nu haha...
Men ja klagar inte....

Nu ska ja ha på sex and the city på tv:n o städa här hemma så de e fint inför helgen...
Måste försöka städa garderoben o leta fram alla sommarkläder för den 2 juni drar ja till Moa o cypern i en vecka....3 dagar efter ja kommit så kommer lotta och joinar oss....
Thea.... om du inte har nått för dig imorgon fr.o.m. kl 12 så kan du få komma hem till mig o hjälpa mig städa garderoben...el ba hålla mig sällskap....låter inte de som den ultimata torsdagsnöjet?

De går rykten om att vi ska låna cos pappas sommarhus i Aiya Napa....Ja klagar inte om vi gör de.....

De här e nämligen hur det ser ut om man ligger i deras pool (kortet e från deras pool)....
Ja tack, ja ligger gärna i en pool som inte har nått "slut" o går över kanten....

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Du är mongo!
Ska till sjukgymnasten nu snart.
O sen så ska jag tydligen flytta om 3 veckor, så jag ska passa på att rensa min garderob idag jag me:)
håååhååå