torsdag 15 maj 2008

Ja dör!

HAHAHA...
De bästa på länge...
Ja hade en känla av att en i min engelskaklass hade blogg...
Kändes bara som de...
Googlade på hennes för och efternamn o på första träffen av hennes blogg....
Ehhhmmm...
Hon e inte riktigt som hon e på bloggen....

Några citat därifrån:

"klamydiatest.
fick stoppa upp en jättelång tops i slidan och röra runt."

"Jag kom.
kom som aldrig förr.
i säkert tjugo sekunder.helt av mig själv. är så bäst.
har inte haft lust på hur länge som helst. korridorsknullet va senaste gången"

"vet ni vad.
mitt könsorgan hänger just nu på ett galleri i chicago.
inuti en guldram"

Hahahahahha...
ja o Thea sitter nu på o fjullar hur ja på nått roligt sätt kan avsölja henne i skolan opm att ja läst detta...

"ja va i chicago förra veckan och...hmm...ja...."

"hade du klamydia?"

Hahahahha..

har ni några sköna förslag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta må vara min nya favoritblogg.

Anonym sa...

Men hahahaha, jag dör! Detta är så fruktansvärt roligt, du måste hinta om bloggen till henne!