söndag 11 maj 2008

And I had the time of my life...



























Thea hade ont i sitt knä men jag hoppas du hade en bra dag kväll ändå!

Jävlar alltså vilken 360 helomvändning för mig humörsmässigt...
Gud så bra ja mådde igår....
Stan hela dagen i värmen me Cleo, magda, sanna och emma...
Sen vart de hem till Thea för B-daydinner...
Så jävla gott o sånt bra sällskap....
Sen bar de av till Busta konserten...
Mötte upp Rob....
Och gud va lyckliga vi va...
Dj Scratch....asså...han e bara så bra...
Sen Busta o Spliff....
Sjukt mycke dans och singalong...
Sen efter konserten bar de av till East dit tjejerna hade gått...
Glada i hatten va dom efter en va jag hörde....väldigt bra drinkkväll hos Thea..
Min kväll va fulländad och ja va så lycklig....
Bästa middagen o bästa konserten...
O sen lite snickelisnack me tjejerna för att avrunda kvällen....

Ja behövde den här kvällen!

Idag e de sol o nu ska ja gå ill parken o se kommer papi hit och ska sätta upp min nya lampa!

See ya!

Inga kommentarer: