tisdag 15 april 2008

Mjaaa

Inte så värst sugen på o blogga...
Mycke just nu me skola och ansökningar till skola....
Men ja ska försöka bjuda till på ett litet inlägg....
Så kanske ni kan bjuda till på en kommentar..
Deal?
De e inte så klurigt som ni påstår...
Trycka bara in anonym typ när ni ska skriva kommentar så vo
ila!


Helgen som va kan ha varit min tråkigaste på länge...
Jobbat o pluggat...
Men några roliga inslag vart de dock...
Haft mycke roligt me kollegorna på jobbet...
Övertrötta kl 05.00 så kan mycke vara roligt alltså....
På fredagen gick ja o mami o åt middag på en thailändskrestaurang här i närheten av mig...
Och de va den godaste thaimat jag någonsin ätit!
Shit va gott de va o så fint upplagt me blommor o grejer...
Dit ska ja me mina tjejer när vi har råd att betala en liten dyrare middag
 haha...
Jag fick oxå en present av mami o papi!
En matta.....bra fredagskväll...

Men den som räddat min helg e Cleo (Robert dotter)
De började att ja kom dit i fredagskväll...
Då satt hon o kolla youtubeklipp...
Ja slog mig ner brevid henne...
Sluta me att vi satt o kolla på tecknade dinosaurius som prutta en massa...
Sen vart de även grisar, kycklingar mm som pruttade....
Ja o Cleo hade de sjukt kul.....
Sen lördagen så jobba ja över o sen plugga sen mormor middag o sen till mami o papi o sova...
Söndag jobba över hem till mami o papi igen...
Plugga lite o sen skjuts till hem...
O sen till Robert..
Då ja o Cleo bestämmt över telefon att vi skulle ha en förfest (fest före hennes födelsedagsfest som e den 24 april) så tog ja me mig ingridienser och present...
De vart till att baka chokladmuffins me marshmallows och chokladglasyr...
Göra inbjudningskort...
Och presentutdelning....
Hon fick fingerfärg...

Nu e de tisdag o ja har precis vart i skolan...
Veckan bjuder på plugg plugg plugg, sjukgymnast och jobba...
Längtar så mycke till helgen o vara me tjejerna!

Men de bästa som händer närmast e.....
De e Desprete Houswife ikväll!
Yeheeess.....


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hon är ju den sötaste lilla flickan som någonsin satt sin fot på denna jord.

Jag längtar oxå till helgen, Kronkeli.
Då ska vi griiiiillaaaa!

Kronk sa...

GRILLA!Kan vi inte GRILLA?