tisdag 15 april 2008

Deep...

"Shit, you and your friends are deep"....
De va det jag fick höra från Robert efter han läst mina gamla sms...
Han har ingen mobil för tillfället så han fick låna min gamla gamla mobil...
Han sa att ja hade massa gamla sms på den men han inte hade läst dom...
Ja läste dom o skrattade mycke, minnen kom tillbaka och ja blev glad....
Ja sa att de va okej att han läste dom....
Morgonen efter vaknar han tidigare än mig o börjar läsa sms:en o sen raderar dom (för att få plats me sina egna)....
När jag sedan vaknar så verkar han lite små irriterad...
"What´s up?"
Då tror han att ja har en jävla massa mess från olika killar och pojkvänner mm....
För i dom flesta messen så står det "älskling, baby, darling, babe, älskar dig, du e så himla fin mm".....
Haha efter att bokstavligen suttit med nästan varje sms o sagt, det där va från thea, det var från magda, det var från moa,, det var från sanna, det var från karin, det var från memphan, det var från jossan....
Så fick han ur sig "Shit, you and your friends are deep"...
Ja vart så jävla nöjd över att läsa dessa sms och fortfarande e dessa tjejer mina bästa kompisar och vi skickar fortfarande lika fina mess till varandra...
Vi är bra på att säga till varandra hur mycke vi tycker om varandra...
Det roligaste va dock att de va typ mess från 2 olika killar oxå....dom messen va dom tråkigaste och inte alls särskilt kärleksfulla....

Och ännu än gång bevisat....för att uttala mig lite töntigt....
killar kan komma och gå i vårat gäng men tjejerna finns alltid kvar i vått och torrt....


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh åh åh va jag tyckte om det här inlägget, Elin. Bästa ever!

Puss puss puss älskling!

Anonym sa...

Word up darling!
Puss puss!

Anonym sa...

haha anonym är jag, memphan. fan va krångligt de ska va att lämna kommentar då! haha ja jag läser då iaf varenda inlägg ska du veta.