måndag 12 januari 2009

Va vill ja...

Jag drömde en väldigt lustig och t.o.m. en lite obehaglig dröm inatt...
Ja köpte en hund....
En ras jag verkligen inte tycker om men de gjorde ja tydligen nu...
Tog me den hem till mami o papi för att visa den...
Jag visste att ja inte riktigt har all tid i världen att ta hand om den så jag hoppades på att dom skulle erbjuda sig att hjälpa mig med vovven....
Mamma ser hunden o börjar genast busa me den och så...
Sen frågar hon om den e äkta (ej blandras)....
Ja sa att ja det ska den va....
Hon vänder på hunden o kollar i ljumsken om det finns en dragkedja....
Det finns de...
Hon drar upp dragkedjan och kollar på insidan o ser om den är äkta....
Innefodret är äkta...

Alltså....
Ja vill ju ha en hund...
Men ja vill ju oxå ha en en designer väska...

Hund har ja inte tid me...

Som läget e nu så e jag mest inställd på en marc jacobs väska som jag set....
Mmmm....



Inga kommentarer: