torsdag 4 december 2008

Blääääää

Idag e ingen vanlig dag
idag e de kronks bläääää dag
bajs bajs bajs

hahaha där fick ja ju faktiskt mig själv att skratta lite...

well well....
mår fan inte bättre idag...
somnade 2 inatt för ja hade så ont i min kropp o halsen kliade...
upp kl 06.00 för att åka till skolan, behövde verkligen gå då vi hade ett jätte
viktigt möte..... nu i efterhand e ja nöjd över att ja gick annars hade jag varit
en förvirrad höna nästa vecka....
stannade kvar på lektionen som var efter men efter ett tag pallade inte hjärnan
med o ja tog ett tidigare tåg hem....
på tågen hem har ja börjat kolla på serien 30 rock som ja har på datan....







så sjukt bra haha sitter o skrattar på tåget....
en som inte satt o skratta på tåget var denna kille som satt mittemot mig...














förbi apoteket vid centralen o köpa ipren som ja tydligen inte hade hemma...
har man inte alltid de hemma?! svalde en tablett direkt....
mådde lite bättre när ja kom hem....
gjorde pannkakor för det är len mat mot halsen...haha....speciellt me sockret på
som rispar upp....haha
duscha o gick o la mig..... 
nu va kl typ 17.45....
magda ringde snickelisnacka lite o sen slockna ja direkt....vaknade 20.45.....
nu har ja tagit en till ipren o ätit glass..... 
älskar att ha frys, speciellt när man tycker synd om sig själv som ja gör just nu....
MÅSTE JU VARA FRISK TILLS IMORGON & HELGEN...
imorgon ska ja ju till centralbadet me mami...
kvällen bjuder frida i klassen på ferre....
lördag bjuder hockey på ferre....
& det behöver bara bli lite lite lite plugg.....

nej nu ska ja dricka te!

Inga kommentarer: