söndag 30 mars 2008

Bra avslut...

Ja fick precis ett sjukt bra avslut efter en jobbig helg...
Efter att ha jobbat o sedan oxå shoppat på IKEA så åkte ja hem o sov 4 tim...
Sen skulle ja bara gå upp till Lotta o Ronny o lämna en lampa..
Kl va då runt 6....
Ja kom hem nu....23.00...
De vart till att fixa me lampa...
fika...
göra middag..
äta middag länge...
o sjukt mycke skratt o tårar...
hahaha....
Så nu sitter ja här glad jämfört me tidigare idag då ja kände mig helt förstörd....


Igår så hann ja vara en liten stund iallafall på Calle o eriks kalas....
Önskar ja kunde stannat men men...De va riktigt kul som alltid att träffa gänget igen...





































Finns några fler bilder men som vanligt så går de inte så bra för mig...























Imorrn e de mattelektion.....
Fan....
Hahaha...


Men på kvällen har Magda bjudit me mig på konsert..
Chamillionare....
O konserter gör ju alltid mig mig glad så thanx Maggie att du gör min måndag till en bra dag...

Inga kommentarer: